Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Márciustól emelkednek a Kalória térítési díjai 2020-02-27 11:14:13 A gödöllői bölcsődések és az óvódások szülei napi 50 forintos, a napköziotthonos iskolások szülei napi 60 forintos többletkiadással számolhatnak
Befejezte az ÁSZ a gödöllői egyetem utóellenőrzését 2016-12-19 11:36:34 Elmaradt az önköltség-számítási szabályzat aktualizálása, illetve a térítési díjak és költségtérítés önköltségszámítással való megalapozottságának kidolgozása
Fizetős bölcsődék Gödöllőn 2012-03-21 14:37:15 Városunkban havi 2.100 és 6.300 forint közötti többletteherrel kell majd számolniuk az érintett családoknak